Prekių pristatymo taisyklės
- Pristatymo laikas
- Užsakius ir apmokėjus užsakymą darbo dieną iki 12:00, prekės pristatomos per 1–2 darbo dienas.
- Jei užsakymas apmokėtas ne darbo arba švenčių dienomis, prekės pristatomos per 2–3 darbo dienas.
- Užsakymai, pateikti iki 14:00, su DPD kurjeriu bus išsiųsti tą pačią dieną, o pateikti po 14:00 – išsiunčiami kitą darbo dieną.
- Pristatymo išlaidos
- Prekių pristatymo išlaidos nurodomos atskirai ir matomos suformuotame prekių krepšelyje.
- Perkant už daugiau nei 100 EUR, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, mažesniems nei 100 EUR, taikomas pristatymo mokestis, nurodytas prekių krepšelyje.
- Pristatymo sąlygos
- Prekės pristatomos iki objekto be krovos ir užnešimo paslaugų, nebent sutarta kitaip.
- Neringos savivaldybėje pristatymas derinamas atskirai, dėl detalių skambinkite.
- Prekių pristatymo terminai
- Jei prekės yra sandėlyje, užsakymai Lietuvos teritorijoje pristatomi per 1–4 darbo dienas po galutinio užsakymo apmokėjimo.
- Jei prekės sandėlyje nėra, bet jos užsakomos pagal specialų užsakymą, pristatymo terminas bus derinamas individualiai arba nustatytas komerciniame pasiūlyme.
- Pristatymo procesas
- Užsakytas prekes pristato įgaliotas atstovas arba siuntų tarnybos kurjeris.
- Pirkėjui pasirašius siuntos važtaraštyje ar kurjerio elektroninėje pristatymo sistemoje, laikoma, kad prekės perduotos tinkamai ir atitinka kokybę. Nuo to momento pirkėjas prisiima visą atsitiktinio prekės sugadinimo riziką.
- Siuntos patikrinimas
- Prekės pristatymo metu pirkėjas privalo kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, tai turi būti pažymėta siuntos važtaraštyje arba pristatymo lape, arba prekė gali būti nepriimta, surašant siuntos pažeidimo aktą.
- Pirkėjui pasirašius be pastabų, laikoma, kad prekė perduota tvarkinga. Jei prekės komplektacijoje trūksta dalių ar dokumentų, apie tai reikia nedelsiant pranešti pardavėjui.